fredag 16 mars 2012

ni är tråkiga! i gt aså!

sitter och spelar gt och alla p faces addar mig, och som är shit tråkiga! jah baah
men f*n p faces ni addar mig bara för att jag är så snyggXD och alla bah
vill du bli vårt barn? där är min man som är där! jag baah
fy f*n, jag hatar p faces men jag vill inte leka mamma, pappa, barn med er!
hon baah: snälla, vi kan flytta till spanien , och har en underbar familj resa!
jag baah: det  här låter inte bra...!?
hon baah: vi kan ju köpa blöjor åt dig i spaninen, det är äkta blöjor däär.
jag baah: OMG, asså förfan, du är bara så ´konsig...
hon baah: och..
jag baah: och, att du är shir ful!! och elak..........
hon baah: du känner inte alls mig!
jag baah: sa jag det eller?
hon baah: jaa.
jag baah: hållkäfteeen!! du är så dryg, så att jag får damp på deej!!!!!!!'

hhaha sen loggade jag ut så att jag kan äta min goda tårta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar