söndag 11 mars 2012

Kista

igår var jag i kista galleria och tänkte köpa några kläder, men hittade fett snygg klänningXD
men kunde inte köpa några kläder för att jag bjöd mina systrar på SLUSH!!!!!
aa det va fett roooligt därXD Undrar om jag kommer får ett present som jag vill ha:P
                                                        

                                                           JAG VILL HA........

                                                           ONEPIECE
                                  
                                                           IPOD TOUCH

                                                           COOLA HÖRLURAR
                                            
                                                         NY MOBIL
                                                          
                                                         INGAA LESKAER:D

skulle lägga några bilder faast................... min.. min.... min... mobils kamera funkar inte aså jag har N95 och man öppnar kameran typ ååh palla förklara men aså det går inte att öppna kameran och den är bara 5,6 mega pixels!!! n95 kamera är fett braa!! men ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar