fredag 1 februari 2013

Omg about 1 year:o

Omg long time without blogger :o jag kunde logga in så här har ni ett inlägg, och yup jag KANSKE skaffar en blogg ( blogg.se den här gången). hell yes kommer ni ihåg när jag ville ha en iphone? jag fick en ipad och sen glömde jag bort den här bloggen. och emma fick en iphone 5(:
Vill ni veta en sak? HARRY styles fyller år idag! *blow kisses*
Kommer länka my new blogg om jag orkar ens skaffa..

Vilken kändis gillar du mest? justin bieber.

Hur gammal är Han? snart 19 år .

När fyller han år? 1 mars.

Varför gillar du honom? Älskar* något gör mig så stolt att jag är en belieber, han ville bli som MJ men han blev bättre, och kidrauhl, helt -i dunno what to say-.

Nya album? Believe acoustic. Han visar att han är kidrauhl. den kom #1 i usa.

Perfect, ni fick veta lite om justin, men det här är näst-sista inlägget ni ser, BYE(:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar